Blog

Copywriting biznesowy, czyli jak pisać teksty, które sprzedają i budują zaufanie?
Uncategorized

Copywriting biznesowy, czyli jak pisać teksty, które sprzedają i budują zaufanie?

Wysłałeś/aś właśnie starannie przygotowaną ofertę do potencjalnego klienta. Napracowałeś/aś się nad nią, być może nawet zarwałeś/aś nockę. Minął tydzień, dwa,...
Czytaj dalej
Czym jest copywriting sprzedażowy?
copywriter freelancer landing page skuteczne teksty teksty sprzedażowe

Czym jest copywriting sprzedażowy?

Copywriting sprzedażowy to sztuka tworzenia tekstów, które przekonują do zakupu towaru lub usługi. Wymaga umiejętności przekuwania zalet w korzyści z...
Czytaj dalej
Uważaj na vanity metrics. Czym są i dlaczego nie warto się nimi przejmować?
blog firmowy landing page skuteczne teksty teksty sprzedażowe

Uważaj na vanity metrics. Czym są i dlaczego nie warto się nimi przejmować?

Vanity metrics to wskaźniki, które dobrze wyglądają na pierwszy rzut oka, ale nie mają znacznego wpływu na cele biznesowe. Wskaźniki...
Czytaj dalej
Psychologiczne triki w copywritingu. Jak robić to dobrze?
copywriterskie triki neurocopywriting teksty sprzedażowe

Psychologiczne triki w copywritingu. Jak robić to dobrze?

Perswazyjne teksty sprzedażowe tworzy się, stosując psychologiczne triki. Suche fakty i informacje to za mało, żeby zachęcić kogoś do działania....
Czytaj dalej
Luka informacyjna – jak ją sprytnie wykorzystać w copywritingu?
blog firmowy copywriterskie triki neurocopywriting teksty sprzedażowe

Luka informacyjna – jak ją sprytnie wykorzystać w copywritingu?

Luka informacyjna to sytuacja, w której odbiorca zdaje sobie sprawę, że czegoś nie wie, a ta świadomość wywołuje w nim...
Czytaj dalej
1 2 3 5
Scroll to Top