Copywriting biznesowy, czyli jak pisać teksty, które sprzedają i budują zaufanie?
Magdalena Białek
/ 6 grudnia, 2024
Wysłałeś/aś właśnie starannie przygotowaną ofertę do potencjalnego klienta. Napracowałeś/aś się nad nią, być może nawet zarwałeś/aś nockę. Minął tydzień, dwa,...
Czytaj dalej
Czym jest copywriting sprzedażowy?
Magdalena Białek
/ 2 grudnia, 2024
Copywriting sprzedażowy to sztuka tworzenia tekstów, które przekonują do zakupu towaru lub usługi. Wymaga umiejętności przekuwania zalet w korzyści z...
Czytaj dalej
Uważaj na vanity metrics. Czym są i dlaczego nie warto się nimi przejmować?
Magdalena Białek
/ 27 listopada, 2024
Vanity metrics to wskaźniki, które dobrze wyglądają na pierwszy rzut oka, ale nie mają znacznego wpływu na cele biznesowe. Wskaźniki...
Czytaj dalej
Psychologiczne triki w copywritingu. Jak robić to dobrze?
Magdalena Białek
/ 23 listopada, 2024
Perswazyjne teksty sprzedażowe tworzy się, stosując psychologiczne triki. Suche fakty i informacje to za mało, żeby zachęcić kogoś do działania....
Czytaj dalej
Luka informacyjna – jak ją sprytnie wykorzystać w copywritingu?
Magdalena Białek
/ 22 listopada, 2024
Luka informacyjna to sytuacja, w której odbiorca zdaje sobie sprawę, że czegoś nie wie, a ta świadomość wywołuje w nim...
Czytaj dalej