Copywriting w języku hiszpańskim przynosi korzyści dużym firmom i markom osobistym. Sprawdź, dlaczego warto zaoferować klientom stronę w ich rodzimym języku.
Już wiesz, że copywriting w języku hiszpańskim ma sens, po prostu szukasz osoby, która napisze Ci teksty?
Zerknij na moje portfolio!
Copywriting w języku hiszpańskim – dlaczego warto?
Czy copywriting w języku hiszpańskim się opłaca?
Przecież wiele firm, wchodząc na nowy rynek, po prostu tłumaczy stronę na język angielski…
Fakt, niektóre firmy tak robią. Jednak czy jest to słuszna droga?
Według Weglot:
- 90% użytkowników internetu odwiedza strony internetowe w swoim języku, gdy mają wybór.
- 76% kupujących online woli kupować produkty, gdy informacje są dostępne w ich rodzimym języku.
- 40% klientów sklepów internetowych nigdy nie kupi na stronach w innych językach.
- 73% klientów woli czytać recenzje produktów w swoim języku.
Hiszpańskie teksty SEO – co zykujesz?
Język hiszpański jest drugim najczęściej używanym językiem ojczystym na świecie Ma około 440 milionami rodzimych użytkowników.
Jest językiem urzędowym w 20 krajach, w tym w Hiszpanii, Meksyku, Argentynie, Kolumbii i wielu innych państwach Ameryki Łacińskiej.
Publikowanie treści w języku hiszpańskim daje Ci dostęp do ogromnej liczby potencjalnych klientów i odbiorców.
Bierzesz pod uwagę rosnące znaczenie gospodarcze krajów hiszpańskojęzycznych
Hiszpański jest coraz bardziej istotny w biznesie międzynarodowym ze względu na rosnącą rolę krajów hiszpańskojęzycznych w globalnej gospodarce.
Optymalizujesz stronę pod SEO
Treści w języku hiszpańskim pomogą w pozycjonowaniu stron internetowych na rynkach hiszpańskojęzycznych. Profesjonalny copywriter hiszpański potrafi stworzyć teksty zoptymalizowane pod kątem SEO.
Szanujesz lokalną kulturę
Dobry copywriter hiszpański rozumie preferencje kulturowe poszczególnych krajów hiszpańskojęzycznych. Potrafi tworzyć treści, które zyskają Ci sympatię lokalnych odbiorców.
Budujesz wiarygodność marki
Treści w języku hiszpańskim zwiększają wiarygodność i profesjonalizm marki w oczach hiszpańskojęzycznych klientów. Pokazują, że firma poważnie traktuje ten rynek.
Zdobywasz przewagę konkurencyjną
Wiele firm wciąż nie docenia potencjału języka hiszpańskiego. Zapominają o mocy wyszukiwania w Google. W ramach oszczędności publikują treści w języku angielskim i muszą wydawać fortunę na reklamę.
Co przygotuje dla Ciebie copywriter hiszpański?
Copywriter hiszpański tworzy przede wszystkim treści dla firm e-commerce:
- opisy produktów w języku hiszpańskim,
- opisy kategorii w języku hiszpańskim,
- teksty blogowe w języku hiszpańskim,
- landing page w języku hiszpańskim,
- treści na stronę w języku hiszpańskim,
- posty na media społecznościowe w języku hiszpańskim.
Copywriter piszący po hiszpańsku może przygotować dla Ciebie treść od początku lub przetłumaczyć teksty dostępne na stronie.
Copywriter w języku hiszpańskim – dlaczego warto wybrać mnie?
Copywriter hiszpańskojęzyczny powinien doskonale znać język i kulturę hiszpańską. Znajomość przyzwyczajeń użytkowników Internetu pomaga tworzyć mu skuteczne teksty.
Dlaczego warto skorzystać z mojego copywritingu po hiszpańsku?
Ukończyłam studia filologiczne, kierunek filologia hiszpańska.
Mieszkałam w Hiszpanii, na Wyspach Kanaryjskich.
Studiowałam na Uniwersytecie w Las Palmas de Gran Canaria.
Moje teksty w języku hiszpańskim znajdują się w pierwszych wynikach wyszukiwania.
Teksty w języku hiszpańskim na stronę – kiedy warto je zlecić?
Gdy Twoja firma chce dotrzeć do hiszpańskojęzycznych odbiorców.
Jeśli planujesz ekspansję na rynek hiszpański lub latynoamerykański, zacznij od treści w języku hiszpańskim. Daj się poznać od tej najlepszej strony!
Gdy zauważasz, że spory procent ruchu na Twojej stronie pochodzi z krajów hiszpańskojęzycznych.
Przekazanie informacji po hiszpańsku poprawi współczynnik konwersji i zmniejszy współczynnik odrzuceń. Czytelnicy pozostaną na stronie i chętniej od Ciebie kupią.
Gdy prowadzisz międzynarodową kampanię marketingową.
Zapewnisz spójność komunikacji we wszystkich kanałach. Przełoży się to na lepsze wyniki kampanii.