Czym jest copywriting sprzedażowy?
Magdalena Białek – 2 grudnia, 2024
Copywriting sprzedażowy to sztuka tworzenia tekstów, które przekonują do zakupu towaru lub usługi. Wymaga umiejętności przekuwania zalet w korzyści z...
Czytaj dalej
Uważaj na vanity metrics. Czym są i dlaczego nie warto się nimi przejmować?
Magdalena Białek – 27 listopada, 2024
Vanity metrics to wskaźniki, które dobrze wyglądają na pierwszy rzut oka, ale nie mają znacznego wpływu na cele biznesowe. Wskaźniki...
Czytaj dalej
Psychologiczne triki w copywritingu. Jak robić to dobrze?
Magdalena Białek – 23 listopada, 2024
Perswazyjne teksty sprzedażowe tworzy się, stosując psychologiczne triki. Suche fakty i informacje to za mało, żeby zachęcić kogoś do działania....
Czytaj dalej
Luka informacyjna – jak ją sprytnie wykorzystać w copywritingu?
Magdalena Białek – 22 listopada, 2024
Luka informacyjna to sytuacja, w której odbiorca zdaje sobie sprawę, że czegoś nie wie, a ta świadomość wywołuje w nim...
Czytaj dalej
Jak zmierzyć skuteczność tekstów na stronie?
Magdalena Białek – 21 listopada, 2024
Napisałeś/napisałaś treści na swoją witrynę www? Poprosiłeś/poprosiłaś o pomoc copywritera i nie potrafisz sam/a ocenić, czy dobrze się spisał? Subiektywna...
Czytaj dalej